2015. szeptember 30., szerda

Siker a Testszerviz Programmal

Egyik kedves ügyfelemtől kaptam az alábbi beszámolót, amely a Testszerviz Programmal eddig elért eredményeiről, sikereiről szól.

Annál is nagyobb öröm ez, mert még csak a program felénél jár, s már így is sok nyereséggel lett gazdagabb.

Részlet:

"... Az első szembetűnő tapasztalat az energia növekedés volt. Elmúlt a korábban megszokott, rettenetes fáradtság érzés, az állandó álmosság és a gondolkodásbeli tompaság is. A közérzetem fizikailag és mentálisan is érezhetően javult, kézzel foghatóan pedig abban nyilvánult meg a változás, hogy sokkal produktívabbak lettek a napjaim. A pocakom is nagyon jól érezte magát, a korábbi "szél problémák" is megszűntek.

A második héten arra is felfigyeltem, hogy sokkal türelmesebben reagáltam le az egyébként feszültségeket okozó helyzeteket. Ez annak dacára így történt, hogy a menstruációs ciklust megelőző héten általában rettenetesen ingerlékeny vagyok, amivel eléggé megterhelem a környezetemet (meg saját magamat is). Most ebben az időszakban is sokkal kiegyensúlyozottabb voltam."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése